4 d’agost del 2014

Vols fer un moneder de ganxet?

Tenia ganes de fer alguna cosa de ganxet que no fos un amigurumi i em vaig decidir per aquest petit monederet.


És molt senzill de fer, tot i que no tant de cosir a la tanca metàl·lica. En aquest cas, he utilitzat una tanca ovalada de 6,50 cm d'amplada. Com que és molt petita, per obtenir una mica més d'espai vaig optar per fer el moneder una mica més ample de baix i, després, anar-lo estrenyent. A continuació trobaràs aquest senzillíssim patró a punt per descarregar-te'l.


Tal com deia, va ser força difícil de cosir la peça teixida a la tanca metàl·lica, segurament perquè no vaig trobar l'agulla adequada, en la qual pogués enfilar el fil i que passés pels foradets de la tanca.

També m'agrada molt que, un cop fet el moneder, es pot decorar de mil maneres. En aquest cas, una cinteta de randa i un botó de flors molt bonic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada