15 de desembre del 2014

Vols fer un cérvol de ganxet?

Feia temps que buscava el patró d'un cérvol. N'hi ha un en japonès per la xarxa que m'encantava però no em vaig veure amb cor d'interpretar-lo. Així que després de molt remenar, vaig comprar aquest patró d'Alinies a Etsy. El resultat és aquest adorable cérvol. 

El patró és senzill i entenedor. A més, és el primer patró que trobo en què la combinació de punts baixos, mitjos punts alts i punts invisibles va donant forma a l'amigurumi, en aquest cas al musell, al coll i a les potes del darrere. Ara bé, no esperis fotos del procés. Això em va decebre una mica, però el més decebedor va ser descobrir-hi alguns errors, tot i que a hores d'ara Alinies ja ha revisat el patró. Tampoc no em van convèncer la cua i els ulls, que són les úniques peces en què no vaig seguir el patró original.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada