2 de març del 2015

Vols fer el drac Toothless de ganxet?


Els pares del Biel m'havien xerrat que és un gran fan de Com ensinistrar un drac. Així que indefugiblement havia de fer el drac Toothless o Desdentegat en versió amigurumi. 

Després de navegar una bona estona per Internet, com ja és habitual vaig triar un patró en anglès, en aquest cas del blog Sarselgurumi. Per cert, un blog ben misteriós ja que hi ha una única entrada amb aquest patró.

No et pensis, que ja me'n feia, de peresa! Són una vintena de peces que un cop teixides s'han de cosir! Però el resultat és un Toothless molt tendre i la veritat és que el somriure del Biel pagava la pena.

Va ser relativament fàcil teixir el cap, el cos, les orelles... Ara bé, un cop va tocar teixir les potes la cosa es va complicar. Els ditets són graciosíssims però a Sarselgurumi no hi ha cap foto del procés i no m'acabava d'aclarir. Per sort vaig ensopegar amb el tutorial de Drawn & Hooked, amb unes fotos fantàstiques. I els ditets van quedar perfectes! També em va anar molt bé per assegurar-me que havia entès com fer les ales.

El problema següent va ser la cua. Em vaig tornar a perdre amb el patró de Sarselgurumi. Així que vaig recórrer a un patró multiús de Bichus per fer-la. Uf, salvada una altra vegada! Quan va ser el torn de les aletes ja se m'havia esgotat la paciència i al final me les vaig inventar. Això sí, una de les aletes havia de ser de color vermell, com la pròtesi que fa el protagonista de Com ensinistrar un drac a en Toothless perquè pugui volar.

Si t'agrada la meva versió d'en Toothless, aquí tens el patró a punt per descarregar-te'l.


Ah! M'oblidava dels ulls! Són de feltre, però després de l'èxit de l'Olaf hi he treballat molt a gust. A Sarselgurumi, a més, hi trobaràs el patró per retallar-los. Jo encara hi he afegit un puntet blanc per aconseguir més expressivitat.

2 comentaris: