20 de juliol del 2015

Vols fer un mussol de ganxet?

Si d'algun amigurumi hi ha centenars de patrons a Internet és de mussols. De fet, estava bastant indecisa fins que vaig ensopegar amb el patró de Moji-Moji Design, que em va robar el cor.


Generalment, quan segueixo un patró en publico la traducció i l'adaptació. Però en el patró de Moji-Moji Design hi havia tants advertiments legals que vaig preferir demanar permís a l'autora per curar-me en salut. La sorpresa va ser que la Janine Holmes, alguns dissenys de la qual segur que et sonaran ja que és una de les habituals en la col·lecció de llibres Zoomigurumi, em va respondre dient que estaria encantada de publicar en el seu blog la versió catalana del patró. I després d'uns dies traduint el patró, amb el meu pèssim anglès però per sort bon català, i d'uns quants missatges de correu electrònic amunt i avall vet aquí el resultat.

M'encanten aquests mussols i totes les possibilitats que ofereix el patró de jugar amb els colors. Personalment, només he modificat, i per obligació, un detall del model original: i és que davant de la dificultat de trobar ulls transparents els he fet de ganxet. I també tenen la seva gràcia, no? En relació amb el bec, segueixo el patró original però potser a l'hora de cosir-lo hi ha alguna diferència.

Si no coneixies ni Moji-Moji Design ni aquest patró, espero que a partir d'ara en siguis tan fan com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada