1 de febrer del 2016

Vols fer una girafa de ganxet?

Ja era hora de completar la meva col·lecció d'animals de safari. Així que, després de la zebra i del lleó, va arribar la girafa. En aquest cas és un patró de Debbie Jones Girlz que vaig comprar a Etsy. 

Tot i que vaig estar dubtant entre diferents patrons de pagament, al final vaig triar aquesta tendra girafa. I la vaig encertar perquè el seu propietari, un nadó d'un any, de seguida la va amanyogar entre els braços

Per tant, estic contenta d'haver comprat el patró, tot i que em va decebre una mica. És veritat que no és un amigurumi de gran dificultat però el patró és excessivament senzill: només hi ha una foto i ni una sola indicació per posar els ulls o per cosir les potes. A més, a la foto de Debbie Jones Girlz sembla que la girafa tingui gropa i que el coll faci una suau ondulació, però res d'això s'aconsegueix seguint el patró original. Per aquests motius, entre altres, he fet algunes modificacions especialment al cos.

Però deixant de banda aquestes petites crítiques a un patró que val gairebé 7 euros, el resultat és una girafa que qualsevol tindrà ganes d'amanyogar.

4 comentaris: