25 de juliol del 2016

Gran inauguració

Després de dissenyar i compartir gratuïtament diversos patrons, em rondava pel cap estrenar-me en el món dels patrons prèmium. I per fi ha arribat l'hora d'inaugurar la meva botiga, de moment amb dos patrons a la venda: la papallona i la libèl·lula. 


Han sigut uns quants mesos de robar temps a altres ocupacions per fer i desfer, dibuixar, descartar, imaginar, cosir, anotar... I després encara ha calgut maquetar els patrons, fer fotos del procés... El resultat són aquests amigurumis de 18 cm d'alçada i dos patrons d'unes 10 pàgines cadascun i més de 25 fotos, disponibles en català, en espanyol i en anglès.



Els patrons estan a la venda a Patronesamigurumi.org, web en el qual estan d'oferta a 4,95 euros tots dos, i també a Etsy, plataforma en la qual recentment he obert la meva pròpia botiga.

Com sempre he dit, l'objectiu no és viure d'això sinó subvencionar la despesa en fil i en altres projectes craft. Però sobretot sobretot sobretot l'objectiu és divertir-me i m'he divertit moltíssim donant vida a aquesta papallona i aquesta libèl·lula. Ara m'encantaria que d'altres es divertissin amb els meus patrons.

Juliol de 2022: Actualment els patrons només estan a la venda a la meva botiga d'Etsy.

4 comentaris:

  1. Son uns patrons moníssims :)
    No fa gaire que he descobert el teu blog i, he de confessar-te, que em va captivar des del primer moment.
    Felicitats i molta sort amb la botiga!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teves paraules i també per la sort. La necessitaré. ;)

      Elimina