5 de desembre del 2016

Com posar ordre

Amb aficions crafties, és fàcil acumular tot de cintes, botons, flors de paper, fils i altres galindaines. El que no és tan fàcil és posar-hi ordre. Cansada de buscar capses i capsetes i de no saber on era cada cosa, vaig decidir que havia arribat el moment d'organitzar-se. 

Aleshores vaig començar una ruta per les botigues de decoració. Sí que hi vaig trobar alguns mobles amb calaixets, però els uns tenien un estil que no m'agradava i els altres no tenien les mides adequades. Així que quan vaig ensopegar amb l'Organize It Yourself de Sanglota vaig pensar que ja no tenia excusa.

L'Organize It Yourself és un imprimible per fer un organitzador d'estris d'oficina. Ah! I pots fer les combinacions que vulguis.


El meu objectiu no era endreçar els clips i les grapes. Necessitava, per tant, una mica més de capacitat. Així que vaig fer el meu organitzador en A3. És l'avantatge d'haver comprat una impressora amb alimentador per a fulls d'aquesta mida. El resultat és un organitzador de 22,50 x 15 cm aproximadament.


Amb el meu disseny, vaig haver d'imprimir, retallar i encolar 12 calaixos i els seus compartiments. A continuació, s'ha de fer una estructura en cartró ploma. Per si t'animes a fer-lo en A3, les mides del cartró ploma han de ser 22,50 x 14,20 cm i 14,10 x 14,10 cm. El pas final és encolar la coberta. I llest!


El projecte està qualificat de fàcil i se suposa que en dues hores ha d'estar enllestit. No t'enganyaré: a mi ni em va semblar fàcil ni el vaig enllestir en dues hores sinó en unes quantes tardes de sofà. Fins i tot he tingut un problema d'enginyeria i hi ha un calaix que no s'obre. Però el resultat no em pot agradar més. I el més important: ara tot està endreçat!

4 comentaris:

  1. Què divertit que queda! tens tota la raó el problema de les aficions handmade es que acabes tenint infinitats de materials a casa i com organitzar-los sempre és un desafiament! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que és divertit, tant el procés com el resultat. Així que, si necessites posar ordre, anima-t'hi. T'encantarà! Petons.

      Elimina
  2. És perfecte!! Ideal per guardar totes les coses petitones. Jo tampoc ho veig gaire fàcil de fer, i segur que hagués trigat un munt d'hores. Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és fàcil, no, però el resultat val la pena. Si hi ha desordre a la teva vida, ja ho saps... Gràcies per la visita i un petó.

      Elimina