2 de gener del 2017

Hola, hivern #1

Vaig saludar la tardor amb l'Erwin, la gla, i ara que arriba el fred menys del que jo voldria en aquestes latituds toca fer el mateix amb el Simon, el ninot de neu. Evidentment, és un altre dels personatges de la col·lecció Four Seasons, de Lalylala. 


Últimament m'he estat queixant de patrons que no quadren o que no s'entenen i en els quals he de fer mil i una modificacions. No és aquest el cas dels patrons de Lalylala, que són dels que pots seguir fil per randa. Però he de confessar que hi he fet algunes modificacions. Això sí, no per necessitat sinó per voluntat pròpia. D'una banda he fet el nas una mica més gros. El motiu principal és que, amb el meu fil de cotó habitual i el meu ganxet, un anell màgic de 3 punts és impracticable. També he fet algunes modificacions en el barret amb l'objectiu de simplificar-lo. Malgrat això, hi insisteixo, el patró és perfecte.

Una altra de les coses que m'encanten dels patrons de Lalylala és que mai deixes d'aprendre. En el cas de la col·lecció Four Seasons, una nova tècnica per rematar: el que la Lydia Tresselt anomena invisible fasten off.


Benvingut, fred, i bon any a tothom.

14 comentaris:

  1. Respostes
    1. :) Gràcies, Almudena, tot i que gran part del mèrit és de la dissenyadora.

      Elimina
  2. Te ha quedado precioso... y la foto es GENIAL!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que es resultón. Y en cuanto a la foto hay días en que la inspiración viene a visitarme. Eso y que ya sé que la mejor hora para hacer fotos en mi ventana en invierno es de nueve a nueve y media. Jajaja.

      Elimina
  3. Te ha quedado genial!!!
    Con esa chistera tan mona, que le queda tan bien a Simon, está de lo mas elegante.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí, la chistera es muy graciosa. Gracias por la visita y besos.

      Elimina
  4. M'encanta en Simón i el seu barret elegant! És molt divertit i fa que ens mirem el fred de l'hivern amb més dolçor! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. La veritat és que aquesta col·lecció de Lalylala és molt divertida. Un petó!

      Elimina
  5. es divino la verdad, te ha quedado precioso. Un besazo

    ResponElimina
  6. Oh, m'encanta com t'ha quedat!!! Just ahir vaig acabar-lo també jajaja tinc que fer-li fotos. Jo tampoc coneixia el punt invisible per rematar, però queda molt bé. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí? Doncs em moro de ganes de veure'l. I el barret no et va resultar un pèl difícil?

      Elimina
    2. Doncs sí, vaig tenir que concentra-me bé per seguir les explicacions.

      Elimina
    3. Més que res és que, perfeccionista com soc i acostumada a fer peces en què tots els fils queden ben amagadets entre el cotó sintètic, em va costar rematar el barret.

      Elimina