17 d’abril de 2017

A punt per Sant Jordi

Aquest any sí. Aquest drac tan tendre em va robar el cor ja el Sant Jordi de l'any 2014. Finalment, després d'esperar-ho amb candeletes, l'any passat Lanukas en va publicar el patró, però només dos dies abans de Sant Jordi. Aaarrrggghhh! Evidentment no vaig tenir temps però aquest any sí, aquest any no hi ha excusa.

El patró és, de fet, l'adaptació d'un patró en rus, però crec que la versió en rus està incompleta i en realitat l'adaptació de Lanukas és cent vegades millor. Malgrat això, he hagut de fer algunes modificacions als braços i a les potes, més que res perquè la meva tècnica per fer puff stitch és bastant precària. 


La modificació més evident són les ales. Aquesta, però, no va ser per qüestions de tècnica sinó per gust. Hi vaig incorporar les ales de Toothless, el drac negre i desdentegat de la pel·lícula Com ensinistrar un drac. Ah! A més, el meu drac no té orelles. No sé per què, però em distreien. I l'últim canvi és la cresta de color carabassa, que aporta un toc de color.


També he experimentat amb el drac la tècnica per donar color a les galtes de El duende de los hilos. No m'hi havia atrevit mai i com a molt optava per brodar les galtes en rosa però la idea del retolador em va agradar. Dit i fet. Em vaig comprar un retolador Copic Ciao -i em va costar perquè me'ls hauria comprat tots- i el vaig estrenar per fer les galtes del meu drac. A la foto no s'aprecien gaire, però la idea és genial.


A un drac de Sant Jordi no li podia faltar una rosa. En aquest cas, el patró és tot un clàssic de Lanas y ovillos. Un altre any, prometo completar el conjunt amb un cavaller i una princesa. Bon Sant Jordi!



8 comentaris:

  1. Què bonic! M'encanta el drac i la rosa. Això ja fa olor de sant jordi. Per cert m'agrada molt el toc a les galtes amb el retolador li donen al drac un punt més dolcet. Una abraçada guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. Ja hi ha ganes de Sant Jordi, veritat? Sempre m’ha fet por això de maquillar les galtes dels amigurumis però crec que l'opció del retolador dona bon resultat.

      Elimina
  2. Ohhh es precioso tu dragón!!! y esa cresta naranja le da un toque muy molón...la carita es de lo más tierna y los coloretes te han quedado muy bien.
    El conjunto con la rosa es de 10.
    Este año, un san Jordi muy amigurumi :-))
    Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí. Ya sabes: todo tiene su versión amigurumi. Mil gracias por los piropos. Eres un amor.

      Elimina
  3. Sí, sí i sí, és molt dolcet! Si Sant Jordi s'hagués topat amb ell, s'haguessin fet col.legues, impossible matar-lo. Jo també l'he teixit, però no he estat tan atrevida amb els colors!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha. Jo també crec que no hauria estat capaç de matar-lo. Ja estic impacient per veure el teu drac!

      Elimina
  4. Me encanta!!!Y la ultima foto es GENIAL!!!
    Tengo que probar este dragon...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues sí, este patrón de Lanukas es fantástico y muy original. A mí también me encanta la última foto. Jajaja.

      Elimina