30 d’octubre del 2017

Castanyada vs. Halloween

He de confessar que demà ni em disfressaré ni tindré llaminadures a punt per si un fantasma o un zombi truca a la porta i em diu: Trick or treat? Però cal reconèixer que, en el món dels amigurumis, Halloween dona molt més joc que la castanyada. Ja ho vaig dir l'any passat, quan et vaig presentar la meva castanyera: les possibilitats de fer més amigurumis relacionats amb la castanyada es redueixen bastant, si no és que m'animo a fer una castanya, un panellet o un moniato. I no ha sigut el cas. Enguany m'he decidit per una bruixa que em va captivar tan bon punt la vaig veure.


El patró és d'una dissenyadora alemanya potser no gaire coneguda: Miss Hook. Sobretot em van agradar les formes rotundes de les seves nines. Jo que, per la talla i també per altres principis, soc bastant contrària als cànons de bellesa establerts, odio els amigurumis estilitzats i de cabells interminables, molt de l'estil de les dissenyadores russes entre altres.

Això és el que primer em va cridar l'atenció d'aquest disseny de Miss Hook, és veritat. Però, un cop vaig descarregar el patró a la meva tauleta tàctil i vaig començar a teixir un punt després de l'altre, em va entusiasmar. És el patró més original que he teixit en molt de temps i fa ben veritat allò que amb les grans dissenyadores sempre s'aprèn alguna cosa. Res, des de les sabates i els volants del vestit fins al cabell i el barret, està teixit com jo m'hauria imaginat. I el millor de tot és que el resultat és genial.

Si torno a teixir la meva bruixa, només faré un petit canvi. I serà en els cabells. Tot i que queden espectaculars, són massa rebels i costa massa dominar-los per poder cosir-hi el barret. Jo crec que amb menys densitat capil·lar el resultat podria ser també fantàstic i... trigaria una mica menys, perquè per poc no arribo a temps a Halloween. Només una dada: per fer el cabell he gastat aproximadament tres quartes parts d'un cabdell de 100 g. Uf!

Per acabar un toc suau a les galtes, amb un retolador Copic Ciao. Sí, ja ho sé, és massa guapa i tot per ser bruixa...


I tu també t'has apuntat a la festa de Halloween?

14 comentaris:

  1. T'ha quedat espectacular. Realment el cabell, preciós!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Almudena. Sort que la feinada dona resultat! ;) Un petonàs.

      Elimina
  2. Qué bonita!!!
    Te la he visto en IG y quería pararme un ratito para verla bien en el blog y leer la entrada despacio.
    Me chifla!!! Me requetechifla!!!
    Ya había visto los patrones de Miss Hook… y me llamaban y me llaman la atención… pero me parecen “otro nivel”… jejeje
    Y encima me has asustado con lo del pelo…!
    La voy a poner en la lista… con un asterisco de “dificultad”…
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que no, que no le pongas el asterisco. De verdad que no es difícil. Y para el pelo ya te he dado la clave: menos mechones de los que propone el patrón. Por lo demás, en serio que es genial. Ojalá te animes! Uno de estos personajes de Miss Hook en tus manos va a ser un bellezón! Un besazo.

      Elimina
  3. Te ha quedado impresionante! Como bien dices... es demasiado guapa para ser una bruja de halloween!!

    Yo este año paso de fiesta... al igual que el año pasado, no por falta de ganas, sino de tiempo, no sé como me las apaño que los amigurumis temáticos... ¿me dan pereza?

    Sobre el pelo... la veo genial!! me encanta la forma y el color!! aunque como bien dices... ¡Ayyy, qué trabajazo!

    Un besazo enorme preciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, Steffy. Haciendo el pelo soltaba sapos y culebras por la boca... Jajaja. Yo estuve a punto de saltarme Halloween pero tenía tantas ganas de tejer a esta bruja que al final aparqué lo demás. Besos para ti también y gracias por la visita.

      Elimina
  4. Yo no sigo mucho las tendencias halloweneras, aunque reconozco que hay algunas cosas que me encantan...por ejemplo tu bruja!
    Ja ja es una chulada, y lo del pelo...será un trabajazo, pero creo que es lo que le da ese toque de hechicera encantadora!
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Anni. La verdad es que Halloween sólo era la excusa para tejer a la bruja. Es tan encantadora, como tú dices, que tenia que tejerla sí o sí. Jajaja. Besos.

      Elimina
  5. Qué bruja más chula. Me encanta. La melena lleva su tiempo, seguro, menudo trabajazo, pero ha merecido la pena. Te quedó preciosa.
    Bicos

    ResponElimina
  6. Doncs jo també sóc més de castanyada que de Halloween i la veritat és que això de les disfresses i tal de moment no ho contemplo. Tot i això m'encanta la bruixa. M'agrada molt el detallet de les sabates i el de les mitges. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res millor que uns bons panellets com els que em vaig menjar jo ahir a casa d’uns amics. Hahaha. Gràcies, Mabel. La veritat és que els detalls fan la diferència. Una abraçada.

      Elimina
  7. Me encanta!!!!Pues contándonos eso ya me está picando la curiosidad! Todo lo que sra aprender nuevas formas siempre viene genial! Lo del pelo me lo puedo imaginar hice uno parecido con Coralie de Amour Fou y... Dios mio! Es tan trabajoso! Eso sí queda tan bonito!
    Besos guapísima

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi también me recordó a tu Coralie. Supongo que el sistema para tejer el pelo debe de ser el mismo o parecido. Y si te pica la curiosidad con Miss Hook, ni lo dudes. Es genial! Un besazo, Luna.

      Elimina